Намерихме денонощния офис на Betsson опции за поддръжка на клиенти отзивчив, а персоналът професионален и полезен по време на нашите тестове. Те отговориха на въпросите ни относно методите на депозит и изкупуване на бонуси с бързи отговори и без проблеми - те наистина знаят какво рекламират, за разлика от много други сайтове за залагания, които не са положили толкова много работа на своя обслужващ персонал.
Чатът на живо на място на Betsson отне около 30 секунди, за да ни свърже с представител; въпреки това в рамките на минути бяхме свързани с човек чрез имейл и неговата телефонна линия за помощ.
Персоналът за обслужване на клиенти в Betsson преди това получи наградата за най-добра поддръжка на EGR Nordics Awards 2016, което е илюстрация на значителното количество работа, което е положено за обслужване на нуждите на клиентите на Betsson.
Ето начините, по които залагащите могат да се свържат с Betsson, ако имат въпроси или притеснения.
За да продължат да предоставят платформени и управлявани услуги, Gaming Innovation Group Inc. и Betsson Group договориха дългосрочно удължаване на партньорството. Партньорството се състои от цели бизнес операции в няколко територии и обслужване на клиенти. Договорът ще продължи до 2025 г., благодарение на тригодишното удължаване.
Един от най-очакваните мачове от цялата групова фаза, две европейски сили се сблъскват тази неделя, 26 ноември, на стадион Ал Байт, когато страхотният испански национал се изправя срещу германски отбор, който се намира в сериозна опасност.
Създаден през 1963 г., Betsson е едно от най-големите имена в онлайн хазартната индустрия. Съществуването му в сърцето на развлеченията в продължение на повече от пет десетилетия е доказателство, че този букмейкър постоянно се представя на най-високо ниво.