SKIMS: Официален партньор за бельо на NBA, WNBA и баскетбола на САЩ


Марката SKIMS на Ким Кардашиян влезе в многогодишно партньорство с NBA, WNBA и USA Basketball, което прави SKIMS официален партньор за бельо на тези организации. Сделката включва повишено медийно излъчване в платформите на лигата и виртуални реклами на корта по време на национални предавания.
Мъжка колекция и сътрудничество на SKIMS
SKIMS, наскоро оценен на 4 милиарда долара, разшири предложенията си, за да включи мъжка колекция. Колекцията беше лансирана с участието на NBA All-Star Shai Gilgeous-Alexander. Като част от партньорството, SKIMS и НБА планират да си сътрудничат на знакови събития като уикенда на звездите на НБА и встъпителния турнир през сезона през декември.
Растеж и финансиране на SKIMS
От стартирането си през 2019 г. SKIMS се разрасна от предлагане на оформящо облекло до разширяване на облеклото за шезлонг, включително пижами и спортни панталони. През юли SKIMS приключи кръг на финансиране от 270 милиона долара, ръководен от Wellington Management.
В заключение, партньорството между SKIMS и НБА, WNBA и американския баскетбол затвърждава позицията на SKIMS като водеща марка за бельо. С повишено медийно присъствие и сътрудничество на ключови събития, SKIMS е настроен да разшири още повече своя обхват и влияние в индустрията.
Свързани новини
