logo
Betting OnlineNBASKIMS: Официален партньор за бельо на NBA, WNBA и баскетбола на САЩ

SKIMS: Официален партньор за бельо на NBA, WNBA и баскетбола на САЩ

Публикувано в: 26.03.2025
Ethan Moore
Публикувано от:Ethan Moore
SKIMS: Официален партньор за бельо на NBA, WNBA и баскетбола на САЩ image

Марката SKIMS на Ким Кардашиян влезе в многогодишно партньорство с NBA, WNBA и USA Basketball, което прави SKIMS официален партньор за бельо на тези организации. Сделката включва повишено медийно излъчване в платформите на лигата и виртуални реклами на корта по време на национални предавания.

Мъжка колекция и сътрудничество на SKIMS

SKIMS, наскоро оценен на 4 милиарда долара, разшири предложенията си, за да включи мъжка колекция. Колекцията беше лансирана с участието на NBA All-Star Shai Gilgeous-Alexander. Като част от партньорството, SKIMS и НБА планират да си сътрудничат на знакови събития като уикенда на звездите на НБА и встъпителния турнир през сезона през декември.

Растеж и финансиране на SKIMS

От стартирането си през 2019 г. SKIMS се разрасна от предлагане на оформящо облекло до разширяване на облеклото за шезлонг, включително пижами и спортни панталони. През юли SKIMS приключи кръг на финансиране от 270 милиона долара, ръководен от Wellington Management.

В заключение, партньорството между SKIMS и НБА, WNBA и американския баскетбол затвърждава позицията на SKIMS като водеща марка за бельо. С повишено медийно присъствие и сътрудничество на ключови събития, SKIMS е настроен да разшири още повече своя обхват и влияние в индустрията.

Свързани новини

Итън "BetMaster" Мур, роден сред пулсиращата енергия на Лондон, съчетава остър аналитичен ум с вълнението на спорта. Като главен автор на BettingRanker, той предлага уникална комбинация от статистики, стратегии и истории, правейки света на спортните залагания едновременно достъпен и вълнуващ.Още публикации от автор