Новини

October 31, 2023

Бъдещето на спортното съдържание на живо: разширяване отвъд предаванията на живо, за да отговори на изискванията на многозадачността на цифровите медии

Ivan Dimitrov
WriterIvan DimitrovWriter
ResearcherMatteo BianchiResearcher

Въведение

Следващото поколение по-млади спортни телевизионни фенове на живо се ангажират с дигитално многозадачно поведение, което изисква създаването на повече краткотрайно, свързано със спорта съдържание, за да поддържа интереса им. Ръководителите на индустрията признават тази необходимост, като близо 80% вярват, че спортното съдържание трябва да надхвърли спортните предавания и излъчвания на живо.

Бъдещето на спортното съдържание на живо: разширяване отвъд предаванията на живо, за да отговори на изискванията на многозадачността на цифровите медии

Бъдещето на спортното съдържание на живо

Според проучване сред 150 ръководители, проведено от Altman Solon, 74% от мениджърите в индустрията вярват, че спортното съдържание на живо ще бъде наситено с други медийни изживявания. Това може да включва по-добра статистика, нови завладяващи функции, персонализирано съдържание, функции за лоялност на фенове и групиране на свързани формати като игри, подкасти и новини.

Възходът на многозадачността на цифровите медии

Ръстът в многозадачното поведение на дигитални медии е очевиден, като 57% от потребителите редовно сърфират в интернет, 50% използват социални медии, 43% изпращат съобщения на хора и 31% поръчват храна. Предвижда се по-младите зрители на спорт на живо, по-специално, да изискват още повече, тъй като поведението им на многозадачност ескалира.

Императивът за изживяване на мултиплатформено съдържание

Авторите на доклада подчертават, че по-младите кохорти прекарват 1,5 пъти повече часове онлайн в сравнение с по-старите поколения. Това подчертава необходимостта спортните медии да предоставят мултиплатформено съдържание, което да отговаря на предпочитанията на по-младите зрители.

Цената на спортните такси

Тъй като спортните такси за телевизионни мрежи и платформи за стрийминг продължават да растат, преговорите за спортни права стават по-конкурентни. Например, планира се да започне нов кръг от преговори за спортни права на NBA, като телевизионните оператори ESPN и Turner се стремят да направят агресивни предложения за борба с нарастващата конкуренция от Apple TV+, Amazon Prime Video и да запазят голямата спортна собственост. Предвижда се спортните такси за НБА да счупят нови рекорди.

Заключение

В дигиталната ера търсенето на краткотрайно спортно съдържание се увеличава поради дигиталното многозадачно поведение на по-младите зрители на спорт на живо. За да се справят с това търсене, спортните медии трябва да се разширят отвъд спортните предавания на живо и да включат други медийни изживявания. В допълнение, възходът на многозадачността на дигиталните медии изисква предоставянето на мултиплатформено съдържание. Тъй като спортните такси продължават да растат, преговорите за спортни права стават по-конкурентни, подчертавайки необходимостта телевизионните мрежи и платформите за стрийминг да правят агресивни предложения за запазване на ценни спортни имоти.

About the author
Ivan Dimitrov
Ivan Dimitrov
About

Роден в сърцето на София, Иван е пионер в света на локализациите на онлайн казина в България. С уникален чувство за улов на местния дух, той предоставя на играчите усещане, което е истински българско.

Send email
More posts by Ivan Dimitrov
ThunderPick
Бонус $2000

Последни новини

Гмурнете се в тръпката: Предстоящите избори на Doubledogdare Stakes на Keeneland
2024-04-18

Гмурнете се в тръпката: Предстоящите избори на Doubledogdare Stakes на Keeneland

Новини